2009. november 18., szerda

Kétségbe vonva

A Mandragóra Társulat előadása
Kihallgatás-dráma egy részben

Szereplők:
Henry Hearst – Kovács Péter
Victor Benezet – Juhász Bence
Chantal Hearst – Erdős Emese
Owens nyomozó – Mondok Péter

Robert nyomozó – Gyarmathy Balázs

Zene: Berta Balázs
Technika: Gyarmathy Balázs
Színpadra adaptálta: Mondok Péter


Eötvös 10- Budapest, Eötvös utca 10.
November 29. 19.00

„San Juan rendőr főkapitányság. Én Benezet százados vagyok. Itt van velem
Owens nyomozó, és Mr. Henry Hearst-tel beszélünk. Beleegyezel abba, hogy felvételt készítsünk,Henry?”

„Mr. Hearst... Két megfojtott fiatal lányt találtak az elmúlt 16 napban. Az én mu

nkám, hogy elkapjam a gyilkost. Te voltál az első ember, aki a bűnügy helyszínére érkezett. Meg kell bizonyosodnom arról, hogy az állításaid a vallomásodban megegyeznek-e más tényekkel az esettel kapcsolatban.”

„Ekkor láttam meg a lányt. Először azt hittem, alszik.Szinte... Hogy is mondjam... angyali volt. Ahogy ott feküdt. A szemei...sötétbarnák. Még nyitva voltak. Megérintettem.

Úgyértem, a mellkasára hajtottam a fejemet. Nem vert a szíve. Így történt.”

Amikor azt gondolnánk, hogy közösségünk oszlopos tagjai közül senkinek a becsületén nem eshet csorba, akkor egy olyan ember életének piszkos darabjait ismerhetjük meg, aki a közjótékonysági program élharcosa! Egy kihallgatásnak lehetünk részesei, amely egy megrázó kettős gyermekgyilkosság ügyében zajlik.Kövessük figyelemmel az eseményeket, nehogy úgy ítélkezzünk,hogy nem ismerünk minden apró részletet!

Nincsenek megjegyzések: